image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Saturday, November 26, 2011

Hai u all.... SALAM TAHUN BARU BAGI SEMUA UMAT ISLAM DI SELRUH NEGARA..
Semoga dengan tahun baru ini dapat lah kita membuat lebih banyak amal kebaikan dan membetulkan apa yang kurang.. insyallah.

kekawan dah baca doa AWAL n AKHIR tahun ke tadi??<dah baca la>
Kalau dah baca,alhamdulilah..amin!
Semoga anda2 semua sihat2 n ceria selalu yer...

Saya begitu berbahagia pada hari ini.. Rasa gumbira je sebab berada disamping keluarga tercinta!



ha..nampak gambar di atas 2..Saya rasa nak lonjak2 kegirangan macam itu..
Kalau lah boleh kan3... Badan dah berat lalompat dah tak tinggi dah 0ii..adeh,..payah2...kne diet balik nie..

Okai lah sampai disini je luahan isi hati perut den.
"SELAMAT BERCUTI N SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH"

P/S: asyik mengantuk jer dekat rumah nie..adehh...

5:51 AM