image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Friday, June 3, 2011

Santai Bersama BEN ASHAARI


Mengapakah tetiba saya letak header Ben adhaari kat entry kali ini??
konfius, kompas semua2 la...Actually saya masuk segmen Ben Ashaari la..


Walaupun terlambat p masih da masa.. Kena taip laju b4 kol 10 mlm INI~~


S0, kalau korang nak join jugak cepat ye!!! dh tinggal berapa minit je ni..


okay jom buat semua yang di suruh..


1. LETAK HEADER BEN ASHAARI 
2.Vote SINI dulu...WAJIB!! hahahahha....x kira...
3. Tajuk .. BLOGGER HIJAU , MAI SINGGAH SAT NOO ..dan linkkan ke entri ini ..sini
4. Sila lengkapkan ayat ini : SAYA SUKA BLOG ......... kerana ...... ( tidak lebih 10 patah perkataan )


Okay semua d0ne nak lengkapkan no 4 je...


Saya suka blog kerana dengan blog saya akan dapat ramai kenalan n dapat kongsi cerita/idea.
 <sharing is caring>




okay 2 je,...adios...


6:07 AM