image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Monday, May 30, 2011


Hai semua..
Ha...pagi2 ni saya blogwalking tbe2 terjumpa la
satu entry tentang KAMI BLOGGER BARU 
dari blog ini..
Walaupun, tarikh tutup malam ini p saya rasa masih sempat nak promote.
S0, saya nak join la kan b'c0z saya pun new blogger.

Saya suka blogwalking before saya mula jadi blogger.
Hampir setiap hari mesti nak on9 sbb nak baca blog.
Itulah kerja saya, walau sekejap pun masa yang ada still
nak on9 jugak. B'coz dengan berblogwalking saya rasa
happy je. Kadang2 entrynya sedih, gembira dan
kadang2 menyirap pun ada.
Then, saya pun mulalah berjinak2 dengan blog sbb kawan2 saya ramai
yang dh ada blog. Suka tengok blog dorag cantik2.
Entry pun best! Thumb up la bebeh!!


Kenapa saya nak join??
Sebabnya saya nak tambah kenalan dan mengenali blogger2 yang lain.
Bestkan kalau kenal ramai orang.
Bak kata pepatah "berkawan biar beribu"...

Bella nak tag:
mimin
si unta
tati

Okay itu sahaja...papai


9:58 PM