image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Saturday, May 28, 2011

Hai awak semua....
Hari ini saya sangat2 la hepi sebab dapat jumpa
dgn minah joyah mek FARESHA..

Woot2, dia datang dari jauh ok..
Kelantan mari..Akhirnya berjaya dia menjejakkan kaki ke rumahku.
Wahai Neng amirah bila lagi mau bertandang ke sini.

Petang tadi ketorang mula la berjoyah2.
Macam biasa la kan berjoyah aktiviti utama bila bertemu.
Macam2 cerita la nak di joyahkan coz lama x jumpa.
Lama sangat ke?? baru sebulan je kot.

H0hoho..memandangkan kawan ku nak datang bertandang.
Mak saya pun apa lagi masak la kan.
Macam biasa masak, masak n masak,...
Biasa la tetamu datang rumah kenalah masak sedap2..
Nak tahu mak saya masak apa????

jeng..jeng...jeng....
LAKSA JOHOR...my favourite f0od ok. nyuuummm...

google je..sbb tadi x sempat nk amik gmbr.


Mek faresha makan ngn nikmatnye..Sodap la tu :p
Malu2 dia nak nambah.. saya tahu dia x cukup makan sepinggan je..
Hohohoho...jgn marah awak. just joking. :)
Settle dh laksa then mak saya hidangkan pencuci mulut pulak.

Puding jagung n air teh.

Itulah makanan yang saya saji untuk tetamu Mek Faresha!!!
Sayang kamu la bebeh... Dh siap makan macam biasa la mengundur diri.
Idok le lepas makan terus balik saya bawa dia jalan2 keliling kampung dulu sebelum hantar dia balik.


p/s: sian neng amirah x dpt mkn laksa johor.

5:22 AM