image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Thursday, May 26, 2011

Salam satu MALAYSIA
Salam satu Blogger.

Hari ini saya x da m0od nak berblogging.
Sebab hati tak tenang.
Kenapa la dengan saya ini.
Ya  Allah kuatkan lah hamba Mu ini menempuh ujian dari Mu.
AMIN!



Kenapa awak buat camni??
Awak tahu hati saya bagai di cincang2 semlm.
Macam saya dah tidak mampu berdiri sendiri awak.
Kenapa awak tak cakap sendiri dengan saya.
Kenapa perlu saya dapat tahu dari orang lain.
Kenapa awak??
Saya tak kesah pun if awak cakap sendiri.
Dah bukan jodoh saya dengan awak saya terima semua dugaan ini.
Walaupun hati ini sakit. Tapi....
Saya kena terima.




Saya berharap awak pergi dari hidup saya.
Saya tak sanggup menanggung derita ini.
Sakit awak tahu.
Biar la saya tanggung sendiri.
Saya akan sentiasa doakan awak bahagia dengan orang tersayang.

Saya terkilan awak buat cmni kat saya.
Tapi tak apalah semua ini sudah berlalu.
Asalkan awak happy saya pun happy.



saya harap saya kuat.


Dengarlah lagu AIZAT-PERGI....

Sayu terpisah
Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
Berhembus angin rindu
Begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
(*)
Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi kudengari
Kau pergi.. pergi..
Sepi tanpa kata
Terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
Apa pun kata mereka
Biarkan kenangan berbunga di ranting usia.




12:03 AM