image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Tuesday, April 26, 2011

Hai semua....
Ak hepi sangat2 yE hari ini.
Kerana apakah???
Dh tEmui org baru??omg!
Dapat surprise??@-@

Ha....SebenarnyE adalah...
Aku dh hbs EXAM!!!
Finally, hbs sudah segala exam n tamat la
sudah sesi 2010/2011.

Wah..dh hbs exam mestila enjoy kan3...
Aku rasa lapang gila dh hbs exam..
huhuhuhu..
Semalam adalah hari yang heaven apabila tamat jE paper etnik
Rasa nk menjerit2je, t kne cover la kan.
Petang semalam dengan tidak d rancang tbe2 
aku nk g ng0k wayang,
Mula-mula just main2 je ckp ngn ro0mate aku
p g0penye dia take serius.
Siap on9 nk tgk movie apa yang ada.huhuhu..
Love u la mate!

DHh kol 6 baru la ktorg gerak nk g tgk wayang
d MIDVALLEY.
mcm biasa la dh xda tempat lain kan.
Nk g kajang x bes.

Setibanye d midvalley dh kol 7.30
igtkan x sempat nk tgk movie yg stat kol 7.30
p nasib ktorg mmg luck la kan.
Ketorg dapat tgk jgk movie kol 7.30.
Tajuk movienyE adalah!!!

THE R0OMATE!!



tonton la ye

The Roommate” is described 
as the intense, scary, psychological thriller
 about strange and deranged student (freshman year) 
called Rebecca,
 who starts obsessing about her roommate – 
young, charming and likable Sara (played by Kelly).

aku suke drumNye...

sempoi bangat mamat ni....


siko gila pmpn ni.

Xnak aku ada ro0mate cmni.
Menakutkan t0l.
Npak je baik p menakutkan.
H0pe ro0mate aku xla xcmni.

Okayla...
Sampai di sini je..
Aku nk pack barang nk balik esok.

HAPPY HOLIDAY SEMUA!!!



1:47 AM