image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Saturday, April 9, 2011

Stress, tensi0n, serabut, pening, n mcm2 lagi la
maklumlah this week stdy week..
P stdy ke aku???
hurm... stdy + tid0 je keje aku
Bersamaan Stad0.
Terbaikkan aku. Ada masa 1 week tok stdy aku tido.
Nilah aku, x reti hargau masa,
P korang pun sama jugak kn3..huhuhuhu
standard la wei, kalau lama lagi nk xam mesti mals je nk pegang buku
walaupun d hati risau bukan kepalang.
Ni bila dh tinggal sehari baru nk serabut tonggang langgang 
cari buku bagai.
Mcm aku la ni.. Lagi sehari je wei nk exam.
Takut yg teamat mamat la sbb stdy x hbs lagi.
Wuargh...lmbtkan lah masa berlalu..

inilah kehidupan...

Camne nk dpt dekan kalau stdy main2.
Berubah la wei. ada masa lagi sehari ini.
pulun la apa yg x hbs 2.
Kurangkan tid0!!!
omg..boleh ke aku lakukan sedemikian.
Mesti boleh ye kawan2.
Bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian.

okay lah dh x lart nk menaip pale dh ting tong.



buat jari macam saya!!

Apa2 pun aku nk wish g0od luck kat korang semua.
Hope this sem u all will get 4.0!!!
Bersama kita study n dapat dekan this sem..
yezza, mesti boleh punya la..

SELAMAT STDY SEMUA!!

2:34 AM