image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Thursday, March 17, 2011



Huh, jam sUdah menunjukkan jam 3.00pagi
tp mata aku still x boleh nk pejam
Ni la sbb tido ptg x ingat dunia
Kebetulan es0k aku tiada kelas so0
its okay la kan kalau x tido mlm ni pun.
Esok kompom aku tido sampai z0hor.ish2
Apa nk jadi dengan anak dara zaman skunk.

Lagipun line wifi mlm ni full, dengan ini lagilah
saya x tido..Kwn2 ku pun sibuk beron9 kan diri.
Termasok la romate saya Neng Amirah.


Dia pun tergolong mcm aku yg x ley nk tido walaupun mata dh ngantuk.
Nilah padah tido ptg2. tobat x nk tido ptg lama2 lagi dh.

Wuargh,,...apa yang harus aku lakukan di waktu2 begini??
Nk stdy??? omg, pale x boleh nk terima dh.
Nk tido?? mata x bleh nk lelap..
Perutku berbunyi pulak time2 ni, nk je aku g mamak
p memandangkan sudah terlalu lewat aku kuburkan 
sahaja niatku ini. Tunggu pagi esok ye perut.
Mau makan apa ya sarapan esok???
nasi lemak?? roti canai?? karipap?? mee goreng??
Ntah la labu, aku x pikir lagi nk mkn apa
Ntah2 terus Lunch je xda breakfast2 nye sbb bngun lewat..
hehehehehe...

Disebabkan x da keje dh mulalah aku 
buka mukabuku n mencomment2 jiran sebelah aku ni ha.
Gopenya dia x tido2 lagi, maklumlah x dgr sore merdu dia hari ini.
2 yg x tahu dia ada kat bilik ke x.
Kebiasaannye dia suka la sgt masuk bilik aku.
Hari ini xda pulak. Pelik2.
Ntah apa dia buat dalam bilik 2 gaknye.
Lantak dia la labu asalkan dia baik2 sahaja.
Seriusly aku amat la bosan di waktu dan ketika ini.
Dh mula la nk merapu ntah apa2.

Cukuplah nukilan saku untuk pagi yang indah ini.
Hope aku boleh lelapkan mata, 
tp tak tahu la jam berapa baru mata aku terlelap.

Okay lah kawan2, SELAMAT PAGI!!

have a NICE day...






12:10 PM