image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Saturday, March 26, 2011

hai u allz...
mula la kau nk menaip2 pagi2 buta ni.
Nilah padah x boleh nk tido.
Mata dh mengantuk tapi x boleh2 nk lelap.
Sedih betul la. 
Dh alang2 x boleh tido dengan keadaan wifi yg agak baik ni
mula la aku nk buat entry baru tok blog aku ni ha.

tak tahu nk tulis entry apa pagi2 buta ni
s0o, aku letak lah entry pasal Darah not dara ok!
DARAH! darah aku Darah O,
so disini aku nk kongsi ngn korg tntg personaliti org darah O.

"Bersifatkan sebagai individu yg setia, sabar dan sentiasa yakin terhadap
keupayaan dan kebolehan diri sendiri. Sering bersifat ingin menjadi ketua
walau dalam apa jua perkara yg ingin dilakukan khususnya yang melibatkan
kerja-kerja berkumpulan. Sekiranya inginkan sesuatu kamu akan berusaha
untuk mencapai matlamat  tersebut walau dalam apa cara sekalipun.
Ada kalanye kamu dikatakan memiliki sifat cemburu yang agak kuat.
Selain itu kamu juga terlalu serius  dalam persaingan
sehinggakan ia mampu meberi tekanan kepada diri kamu sendiri.
Oleh yang demikian kamuharus lebih bijak mengawal emosi diri mu 
agar tidak dikuasai dengan tekanan."

Ha itulah personaliti diriKu based on jenis darah.
Seriusly, dkt sama dengan diriku.OMG.
Kne kawal emosi la npaknye aku lepas ni.
So, must be c0ol alwayz yeah!

Sampai di sini sahaja.
jumpa lagi...
papai....
adios!!


11:35 AM