image
I SpEaK iN sILeNcE mOdE's Blog
image image image image
Thursday, February 17, 2011




Apalah mimpi ak rini bangun2 pagi buka laptop comel ni.
Inilah yg d namakan budak zaman IT,hehehe
Bngun pagi mesti tgk handfon x pun laptop..
Tol x kwn2 ku???
(BETOL! Ak dh agk dh)

X ada mimpi pun sebenrnya
 Cuma ak rasa nk menaip je di pagi hari yg  nyaman ni.
Al maklumlah tbe2 terigt kan sesuatu…
Sesuatu??apakah???

Nk  cter pasal handfon je.
Haish, korg ni asal ak ckp pasal hfon je mesti igt ak nk tukar baru..
Idok le, ak sayang hfon ak ni tau..
Semenjak 2 menjak ni hfon ak dh x salu berbunyi cm dulu
Dulu berpunya hari2 bermsj ngn org TERSAYANG
Skunk dh SINGLE ido k le lagi pgg hfon 24h kat tngan idok le nk t.up selalu
Sbb x guna pun juz tnggu parent col je barulah berbunyi..
Walaupun tahu x ada msj tp still bngun pagi cari hfon dulu baru la nk mandi ke, ap ke..
Dh macam benda wajib lak hari2 bngun tido ngok hfon dulu..
Korg pun mesti sama cm ak kn3??
(ngok2 dh sengeh2)

Bila dh SINGLE ni rasa lain la pulak
Ngok kwn2 ak berkepit je ngn hfon,  sengeh2 sorg2, ketawa2 la..
Peik tol.. tp dulu ak pun cm2 jgk(*blushing)
Tp apakan daya x ada sapa nk text dgn ak,skunk.

Walaupun dh nk dkt sebulan ak SINGLE tp ak still x ley nk terima.
Apalah nk jadi dengan ak ni yerk.
Npe lah ak susah sgt nk terima hakikat bahawa dia dh x suke kat ak.
Dunia oh dunia..

Hari2 ak igt n pikr kan dia tp…..
Dia?? Dia igt kat ak lagi ke??? =(
Hanya TUHAN yg tahu.
Kadang2 ak rasa diri ni BODOH  sgt sbb kenang benda dh lepas
Tp apakan daya ak insan yg lemah..
Siyesly ak still x ley lupakan bnda ni..until now!! Omg..

Kwn baik ak salu ckp
“uat pe ko dok igt2 kat dia ntah2 dia dh x igt kat ko lagi”
Buang msa ko  je, kumbang bukan sekor kat dunia.
Laki lau dia dh buang dia xda la nk jilat baliknye.
Tol kea pa yg kawn ak ckp??
Argh…lantak dowg la nk ck ap pun yg penting
Ak still igt n syg dia lagi.
Dh lama ktorg bersama ak x nk ending cmni sebenrnya.

Ak cuba tabahkan hati ini tapi ak x sekuat mana,
Ak tetap goyah dengan pendirian ku.
Skunk ni ak cuba tuk terima semua ni
Biar masa yg menentukan segalanye.
If ada umur yg panjang dptlah ak berjumpa insan y TERISTIMEW A
If x ak akur dengan semua dugaan yg telah d berikan.

5:02 AM